Tags

, , , , , , , , , ,

Via Email van een van onze klanten en blog lezers…

waterfallHet werd tijd om een nieuwe pagina van mijn geschiedenis te schrijven … na vele mooie leerrijke  jaren waar ik veel interessante mensen ben tegen gekomen werd het tijd om het hoofdstuk bij mijn werkgever af te sluiten en een nieuw hoofdstuk te schrijven door een nieuwe job te vinden.

De firma was gegroeid en geëvolueerd. Ik heb veel collega’s zien komen en ook veel collega’s zien gaan. Al enkele maanden loopte ik rond met het gevoel dat ik hier niet meer op mijn plaats zat.

Met volle moed ben ik beginnen solliciteren, zoeken naar een nieuwe baan. Ik heb mij in verschillende uitzendkantoren ingeschreven, heb verschillende tests afgelegd , CV’s verstuurd, heb op verschillende jobaanbiedingen beantwoord en werd uitgenodigd voor sollicitatiegesprekken.

Al 3 maanden was ik aan het solliciteren. Ik had het gevoel dat de zaken maar niet vooruit gingen. Op een avond heb ik contact genomen met Roseline Deleu, expert in Feng Shui meester, om haar hulp te vragen voor  mijn zoektocht naar mijn ideale job te versnellen.

Waarom niet proberen, het zal mij niet meer energie vergen !

Dit is wat Roseline me heeft aangeraden : «  Maak een lijst met de dingen die voor jou in je nieuwe job belangrijk zijn, schrijf zo veel mogelijk details.  Nadien plaats je een foto met water (bijvoorbeeld: waterval, rivier) in de hoofdingang van je huis, draai hem naar de binnenkant van je huis. »

« Zodra je dit gedaan hebt zal je binnen de 9 dagen veranderingen zien. » zei Roseline…

Onze inkomhal is in L-vorm, dus heb ik mijn verlanglijst en de foto van de waterval samen in een doorzichtige  foldermapje  gestoken, heb deze gelegd op onze meubel van de gang. De foto heb ik zo geplaatst dat hij naar het overige deel van de gang kijkt met de rug naar de voordeur.

Een week was al voorbij … nog steeds niets… de tweede week was zonet ingegaan en hop, ik ontvang in mijn mailbox een bericht van een werkgever waar ik een paar weken geleden gesolliciteerd had en beleefd  de job had geweigerd omdat de voorgestelde voorwaarden  niet aan mijn verwachtingen voldeed. De werkgever maakte mij een nieuw voorstel : betere voorwaarden alsook elementen die voor mij essentieel zijn om van baan te veranderen.

Ik heb ondertussen bij mijn nieuwe werkgever mijn arbeidsovereenkomst getekend. Ik ben super tevreden.  Bij het herlezen van mijn verlanglijst merk ik dat er veel punten die ik geschreven had terugkomen in mijn nieuwe baan.

Bedankt Roseline voor je goede raad en bedankt aan Feng Shui en het Universum ! – Karina Kortrijk, België

Roseline Deleu
Feng Shui Meester
www.fengshuisteps.com

